Friday, April 10, 2009

KUCHING! here i come!!!

wakakakaka... aku kinek tok di LCCT airport KL. bersama denganku sue lah sapa gik. kuikui...
bermain internet sambil palak penin, dizzy, mizzy... ku ingat aku nak kenak tahan pak kastam tek, apa ku embak pil segala pil aku(gi klinik khamis tek, demam selsema)..duhal tek, xda...hehe.. Syukur Alhamdulillah... okay...1st time gi LCCT KL tok, like 'sakai' mekduak siktauk sine nak ke kaunter check in n watsoever tempat mekduak maok pegi. Very crowded pple ngan mcm2 jak style rupa nya..lom.. oooo..baruk teringat, kmkduak tok tadik di hantar oleh abang 'vios'. story begins like this, last nite time aku gik suk2 jemur kain dalam pukul 12mlm gia lah.. ada lah nemu abg 'vios' parking rah debah flat mekorg. terjadi nya nama abg 'vios' tok sbb kwn nya ya di tunggah mekorg abg 'donut'. haha.haaaa.. nama abg 'donut' ya pun ada al-kesah nya...like this, one fine evening, me n my housemate 'lepaking' debah flat with our cousemate 'adib'.. cun juak ada lah org laki mcm baruk pindah jak berangkut brg2 keluar dr kereta nait gik ke atas, turun gik debah..masa nya nait atas, aku tek jadi mata superman melazer dalam keretanya..,ternampak lah aku akan donut yang tang nyaman jak rupanya...dengan disaluti coklat yang 'umpphhhh''...terus lah mulut aku tek berkata-kata "wow, ada donut, nampak sedap jak"....okay back to the story gik, so, di sbbkan 'curiousity' mekorg tek..one of my fren nanyak abg tok tek time nya turun gik.. "abg ni baru pindah ke?" "iye, baru pindah ni, adik2 ni tinggal kat tingkat mana?" "tingkat 2 bang, yang grill pink tu"(sambil jungur melentit ke atas) "ooo, yeke" ..dtg aku tek, dgn suara yang lunak halus madah "mintak donut bang"... (nasib abg ya sik dengar).. yang si kwn aku tok dengar, terus nya melontar suaranya "bang, kwn sye ni nak donut abg dlm kereta tu"...(cissss!!cako wak ey, malu aku) alu lah nya madah "okay, ambik la...sy pun tak makan dah"...aihhh...omg! dengan segal silu aku madah "takpelah bang, gurau je lah"... ya nya madah "takpe lah, ikhlas sy bg ni"...dengan muka merah padam, aku ngambik..cilaken juak ...kwn ku tek..alu lah,,,, after teh inccident, mekorg nunggah nya abg donut, mun tiap kali nemu, ada lah mekorg nunggah nya abg donut.. ada gik kisah lucu, alkisah nya satu malam, sedang muka ku penuh dengan kelly, agik melepak dalam bilit aku golek2 atas tilam yg empuk melayan perasaan betelepon ngan tetasih hati..kedengaran lah suara sue tek sedang bercakap2 di tepi penjan,aku tek malas nak gago, tang ada jak sue nunggah aku,,"amy, mari cni jap, abg donut cari" aku tek heran lah..alu lah dengan neves nya aku lau bungkas angkat terus tangan ku ter'eksiden' menekan punat merah di telepon aku(kan aku masih begayut ngan tetasuh hati)..alu ku madah ngan sue, pahal tek..sue madah abg donut nerais dari debah carik adik donut.alu suu heran, siapa adik donut, "alah yg pakai spec tu" siapa sik k spec mun sik aku sorang...alu lah aku njegok palak ku ke luar.."ye , abg donut",,? duhal rami dak bala2 nya debah nangga aku. LUPAK AKU TEK MUKA PENUH NGAN KELLY<<<..bah sikpa, dlm gelap, sik nampak kali..then, nya pun madah "nak keluar tak? mari main boling"...
jap...klak sambung gik...aku nak nait flite lok..byeee..to be continue...

2 comments:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    ReplyDelete